خانه / بازاریابی و فروش / علت شکست بازاریابان اینترنتی چیست ؟
علت شکست بازاریابان اینترنتی چیست ؟
علت شکست بازاریابان اینترنتی چیست ؟

علت شکست بازاریابان اینترنتی چیست ؟

علت شکست بازاریابان اینترنتی چیست ؟

علت شکست بازاریابان اینترنتی چیست ؟
علت شکست بازاریابان اینترنتی چیست ؟

 

سلام به همه ی عزیزانی که سایت کسب درآمد رو با برند ۳۰۳۹ . آی آر دنبال میکنند . امیدواریم

در فصل زیبای تابستان ، دلاتون گرم تر از تیرماه و باوراتون طولانی تر از روزهای مرداد ماه باشه.

یکی از شغل های محبوب اینترنتی ، بازاریابی آنلاین است ، با گسترش اینترنت در کشور ، خرید و

فروش اینترنتی سهم بزرگی در معاملات بازار داره ، که در این بین بازاریابان به معنای واقعی درآمد

بالایی رو دارند چرا که به یک کوچه و محل و شهر محدود نیستند و برای محصول مد نظر شون مشتری

از سطح کشور پیدا میکنند و گاهی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران عزیز .

خیلی از جوانان و حتی متخصصان بازاریابی ، بسیار به این شغل علاقه دارند ، چرا که میدونند ، بدون محدودیت

میتونند درآمدزایی کنند ، بدون خارج شدن از منزل و بدون یک ریال سرمایه گذاری .

اما کمتر شاهد موفقیت بازاریابان اینترنتی هستیم ، علت آن چیست ؟ در این لحضه به بررسی علت شکست

بازاریابان پرداخته ایم ، تا شما با رعایت نکات ظریفی که به آن اشاره خواهیم کرد ، موفق شوید در این شغل .

یکی از علت های شکست بستر سازی ابتدایی نادرست است ، یک بازاریاب توقع دارد با یک وبلاگ محصولات

رو بی نظیر بفروش برساند ، در حالی که هزینه ی اولیه یک دامنه و هاست و یک نسخه وردپرس کمتر از ۳۰ هزار

تومان است . حداقل برای بازاریابی با شرکت هایی کار کنید که برای بازاریابان خود ، یک سایت مستقل راه اندازی

میکنند .  ۵ خطای فاحش  شکست بازاریابان محترم …

۱- زمانی که بازدهی کار مناسب نیست در مقطعی خاص ، به جای بررسی عدم موفقیت شروع به قطع

راه های بازاریابی خود میکنند . که این کار شکست ۱۰۰ درصدی رو به همراه خواهد داشت .

۲- بازاریابانی که از خطاها و نتایج و بررسی دیگران استفاده نکنند ، و منتظر بازدهی روش های خودشان باشند

بی شک ضرر زیادی خواهند کرد . مثلا در فروش فلان محصول باید بررسی کرد کدام روش بازاریابی بهتر است

نه این که ۱۰ روش رو تست کنید ، اینجوری سرمایه شما از دست میرود و سودی نصیب شما نمی شود .

۳- همیشه تمام فکر و سرمایه خود را صرف یک کالا نکنید برای بازاریابی و چند کالا و چند برند رو همزمان برای

بازاریابی انتخاب کنید . تا درصد شکست کار شما کمتر شود .

۴ – بهتر است برای موفقیت یک تیم بازاریابی تشکیل دهید . تنهایی کار کردن همیشه موفقیت آمیز نخواهد بود.

۵-  هیچ وقت به مشتری ها دروغ نگویید اینکار شاید در ظاهر فروش شما رو افزایش دهد اما در طولانی مدت

یکی از دلایل شکست شما خواهد شد ، چرا که مشتری ها برای بار دوم به بعد شما رو انتخاب نمیکنند .

چند دلیل برای شکست خوردن …

۱- مشخص نبودن اهداف در بازاریابی ، چه میزان فروش ، چه تعداد فروش در ماه و یا سال ؟ باید مشخص کنید

۲-به دنبال جذب بهترین ها نباشید ، خودتان رو بهترین بازاریاب کنید با مطالعه و تحقیق

۳- بی نظمی در امور تبلیغاتی و بازاریابی

۴- بدقولی در بازاریابی مساوی با شکست است .

۵- مسلط نبودن به کالایی که قصد فروش ان رو دارند .

۶- بی توجهی به نظرات مشتریان

۷- به شایعات به سادگی گوش میدهند .

 

یادتون باشه نقطه ی مقابل شکست ، پیروزی است …

برای پیروزی برنامه ریزی کنید .

با تشکر : مدیریت سایت کسب درآمد

http://3039.ir

درباره ی moj1rayaname

همچنین ببینید

30SSDSDS39

رموز فروش بیشتر و بازاریابی حرفه ای( قسمت سوم)

رموز فروش بیشتر و بازاریابی حرفه ای( قسمت سوم) سلام همراهان ۳۰۳۹٫امیدواریم تا به اینجا ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایده