خانه / رمز موفقیت / موفقیت در کسب درآمدتان را تضمین کنید
موفقیت 100

موفقیت در کسب درآمدتان را تضمین کنید

موفقیت 100موفقیت در کسب درآمدتان را تضمین کنید

سلام ۳۰۳۹ های عزیز که به تازگی شروع به کسب وکار و راه اندازی شغل خودتان کرده اید.استارتاپ یک روش برای کسب درآمد است , اما تا چه حد شما مطمئن هستید که در این کار موفق خواهید شد و شکست نمی خورید؟ آیا می دانید برای اینکه در کسب درآمد موفق باشید چه باید بکنید؟آیا می دانید در مواقع که با مشکل رو به رو شده اید چگونه باید خود را از شکست نجات دهید؟آیا می دانید  استارتاپ شما با پیروزی مواجه می شود یا خیر؟ آیا اصلا می دانید کسب و کارتان با استقبال رو به رو خواهد شد یا خیر؟ ما امروز برای شما صحبت هایی داریم که شما را برای رسیدن به موفقیت کمک خواهد کرد و شما با رعایت نکات حتما پیروز خواهید شد.

استارتاپ ها نتایج یک مشکل حل نشده و یا یک نیاز برآورده نشده هستند که کسی برای چگونگی انجام آنها راهی پیشنهاد میدهد. واقعیت این است که ما در مواجهه با مشکلاتی که نیاز به حل شدن دارند دستپاچه می­شویم و در اکثر مواقع درک درستی از آنها نداریم. اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک کارآفرین هستید و یا میخواهید یک سرمایه گذاری جدید را شروع کنید، نیازمند توجه دقیقتر به محیط اطراف خود هستید تا با قدم های استوار کار خود را آغاز کنید.

آیا فکر کردن برای طرح ایده ای کاربردی بسیار سخت است؟ جواب منفی است. هر کس که تا کنون یک کسب و کار آغاز کرده می­داند که اجراکردن ایده ها چالش برانگیزتر از طرح آن ایده است. اما اگر می­خواهید یک سرمایه گذاری جدید را شروع کنید داشتن ایده بسیار مهم میشود. در ادامه با کسب و کار امروز همراه باشید.

  1. چشمان خود را به افق گسترده تری باز کنید.

ما در زندگی روزمره خود با مسائل زیادی روبه رو می­شویم که نیاز به حل شدن دارند. راه حل این مسائل امروزه به عنوان مدل کسب و کار بالقوه توسعه یافته است. به این منظور، یک هشدار روانی در ذهن خود ایجاد کنید تا هر زمان که فکرتان منحرف شد به شما یادآوری کند که چقدر از این اتفاق متنفرید و هر زمان که این هشدار به صدا در آمد برای متوقف کردن آن سیلی محکمی به صورتتان بزنید. به این ترتیب راه حل ها کم­کم گسترش پیدا می­کنند.

  1. درباره راه حل خود تحقیق کنید.

شما می­توانید زمان بسیار زیادی را صرف توسعه یک ایده جدید کنید تنها برای این که بدانید آن راه وجود دارد. اما مگر زمان شما ارزشمند نیست؟ پس به جای هدر دادن زمانتان به این شکل، قبل از هر کاری ۳۰ دقیقه زمان بگذارید و به گوگل مراجعه کنید و ۵ نتیجه اول را نگاهی بیندازید و سپس وارد مرحله توسعه مدل کسب و کار جدیدتان شوید.

همچنین به قسمت پتنت (ثبت ایده) گوگل بروید google.com/patents و با یک جستجوی مقدماتی ببینید آیا ایده تان در حال حاضر ثبت شده است یا نه؟ اگر چیزی که به دنبالش هستید بلافاصله در نتایج جستجو ظاهر نشد، نشانه خوبی است اما شما هنوز هم نیاز به مالکیت معنوی(IP) خواهید داشت. این کار را وکلا در صورتی که آمادگی صرف هزینه برای ثبت اختراعتان را داشته باشید براحتی برایتان انجام میدهند.

  1. کشف نیازها

احتمالاً شما، دوستانتان و خانواده، همگی فکر میکنید که محصول جدید شما و یا ایده تان بسیار عالی است. اما حقیقت این است که عده ای ممکن است مخالف نظر شما باشند. این شما هستید که باید به دور از احساس موفقیتتان تعیین کنید که آیا این محصول و یا خدمات شما واقعاً قابلیت گسترش دارد یا نه؟

اینکه شما بتوانید نظریه خود را بدون صرف هزینه های گزاف آزمایش کنید مهم است. نام محصول خود را توسعه دهید و یک دامنه برای آن ثبت کنید. شما میتوانید یک صفحه خانگی مناسب را با استفاده از throughWordPress و یا Squarespace و با دامنه جدیدتان بسازید و نتایج این صفحه را با گوگل آنالیتیک تحلیل کنید. گوگل آنالیتیک ابزاری است که ترافیک سایت شما را نشان میدهد. اگر کار کردن با این برنامه را بلد نیستید اصلاً نگران نباشید کافی است در گوگل جستجو کنید و هزاران فیلم و وبلاگ شما را راهنمایی خواهند کرد.

الان وقت آن است که در یک جمله کوتاه کمتر از ۷۰ کاراکتر  درباره کارتان شرح دهید تا گوگل آن را به عنوان AdWords استفاده کند. شما با هزینه های بسیار کمی میتوانید یک آگهی متنی و چشم نواز در بینگ، یاهو و یا گوگل ایجاد کنید. فیس بوک و پینترست هم یک گزینه بسیار خوب برای آزمایش های شماست که میتوانید عکسهایتان را در آنها قرار دهید. این که ببینید مردم چگونه با کلیک کردن روی چه آگهی هایی وارد صفحه پروژه شما می­شوند، به شما اجازه می­دهد که روش انتخاب مردم از طریق آگهی ها را بررسی کنید. این کار سطوح مختلف علایق مردم را به شما نشان خواهد داد.

  1. تعیین هزینه ها

ما معمولاً درگیر ایده های جدیدی که بیش از حد گران باشند نمی­شویم. شما ممکن است یک ایده فوق العاده برای یک محصول جدید داشته باشید که روی آن ۲۹٫۹۹ دلار هزینه کردید در حالی که بعدها بفهمید میتوانید با ۲۴٫۵۰ دلار هم همین کار را بکنید. در این حالت باید توجه کنید که مدل کسب و کار شما کاربردی نیست.

شما باید هزینه تولید محصول جدید خود را بطور دقیق محاسبه کنید. به خاطر داشته باشید که شما میخواهید آن را حداقل ۸-۵ برابر بیشتر از هزینه هایی که برای شما داشته است به­ فروش برسانید، بخصوص که قصد استفاده از کانال های توزیع استاندارد را نیز دارید.

فروش خدمات میتواند مقداری دشوارتر از فروش یک محصول فیزیکی باشد. فراموش نکنید که هزینه های شما شامل هزینه های تولید و راه اندازی، هزینه حمل و نقل و … است که همه این ها را باید در تعیین هزینه یک واحد از محصول خود در نظر بگیرید.

با خود فکر کنید که این ایده شما ارزش بالقوه تبدیل شدن به یک کسب و کار را دارد یا بهتر است فعلاً در ذهنتان باقی بماند و یا آن را در زباله دان اتاقتان بیندازید. به خاطر داشته باشید که هیچ دلیلی وجود ندارد که شما زندگی خود را برای نجات ایده ای که امیدی به شکوفا شدنش نیست صرف کنید.

موفق باشید

تیم مدیریتی سایت کسب درآمد

WWW.3039.IR

درباره ی moj1rayaname

همچنین ببینید

SERVAT

جذب ثروت با فنگ شوی ( قسمت سوم)

جذب ثروت با فنگ شوی ( قسمت سوم) درودی دوباره بر ۳۰۳۹ های عزیز.با شما ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایده